Naudojimosi taisyklės

1.Pirkdami internetinėje parduotuvėje milano.lt jūs automatiškai sutinkate su šiomis pirkimo sąlygomis.

 1.1. milano.lt – pardavimo taisyklės (toliau „Taisyklės“), su jomis sutikus Pirkėjui  (Pirkėjas prieš pirkdamas privalo susipažinti su taisyklėmis), 

1.2. milano.lt yra valdomas fizinio asmens pagal individualią veiklą:

Individualios veiklos nr. 1280312, Adresas Karaliaus mindaugo pr. 49, Kaunas

 1.3. milano.lt pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus, naujos taisyklės įsigalioja tik naujiems pirkėjams, o esamiems pirkėjams galioja tos taisyklės pagal kurias jie sudarė sandorį pirkimo metu.

 1.4. Internetinės parduotuvės milano.lt prekyba vykdoma Lietuvoje.

 2.  Pirkti mūsų elektroninėje parduotuvėje turi teisę:

 2.1. Veiksnūs fiziniai asmenys, t.y. asmenys, sulaukę pilnametystės, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka.

 2.2. Nepilnamečiai nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus, tik turėdami tėvų arba globėjų sutikimą.

 2.3. Juridiniai asmenys.

 2.4. Visų aukščiau nurodytų asmenų įgalioti atstovai.

 3.  Asmens duomenų apsauga ir privatumo sąlygos:

 3.1. Pirkėjas, norėdamas užsisakyti prekių internetinėje parduotuvėje milano.lt, turi užsiregistruoti šioje internetinėje parduotuvėje, įvesdamas savo registracijos vardą ir slaptažodį, taip pat pirkėjas turi galimybę pirkti kaip svečias. Registruojantis pirkėjas taip pat įveda savo gyvenamąjį adresą, telefono numerį, elektroninio pašto adresą. Pirkėjas patvirtindamas šias taisykles sutinka, jog jo nurodytu elektroninio pašto adresu bus siunčiami informaciniai pranešimai, kurie būtini prekių užsakymui įvykdyti, bus renkami Pirkėjo duomenys reikalingi apdoroti prekių užsakymus, pirkimus, grąžinimus, taip pat informacija apie milano.lt taisyklių pakeitimą. spręsti problemas susijusias su prekių užsakymu, pirkimu, grąžinimu, taip pat vykdyti kitus sutartinius įsipareigojimus.

 3.2. Pirkėjas registracijos formoje turi pateikti pilną, išsamią ir teisingą informaciją apie save. Jeigu registracijos formoje Pirkėjas pateikia netikslius, melagingus ar klaidinančius duomenis, milano.lt turi teisę anuliuoti Pirkėjo registraciją ir ištrinti duomenis arba apriboti Pirkėjo galimybes naudotis internetine parduotuve tačiau pirkėjui atlikus apmokėjimą Milano privalo grąžinti pinigus į sąskaitą iš kurios buvo atliktas apmokėjimas, prieš tai Milano pirkėją privalo informuoti apie duomenų patikslinimą jeigu buvo pateikti netikslūs duomenys.

 3.3. Pirkėjas užsakydamas prekes, turi nurodyti prekių užsakymo įvykdymui būtinus savo asmens duomenis: vardą, pavardę; prekių pristatymo adresą, mokėtojo adresą, elektroninį paštą, telefono numerį. Tai patvirtina, jog šie duomenys bus išimtinai naudojami prekių užsakymo iš tiekėjo sistemos internetinėje parduotuvėje milano.lt tikslais. milano.lt  įsipareigoja neatskleisti tokios informacijos tretiems asmenims, išskyrus milano.lt partnerius, teikiančius prekių pristatymo ar kitas, su pirkėjo užsakymo tinkamu įvykdymu susijusias paslaugas. Visais kitais atvejais tretiems asmenims bet kokie pirkėjo asmens duomenys gali būti atskleidžiami tik LR teisės aktų numatyta tvarka.

 4. Pirkėjo teisės:

 4.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes milano.lt  internetinėje parduotuvėje šių Taisyklių ir internetinės parduotuvės nustatyta tvarka.

 4.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties, sudarytos su milano.lt internetine parduotuve.

4.3 Pirkėjas gali atsisakyti pirkimo – pardavimo sutarties tik tada kai prekė būna įteikta pirkėjui arba prekė yra dar neišsiųsta pirkėjui arba yra įmanoma atšaukti prekės siuntimą pirkėjui.

 4.4. Taisyklių 4.2. punkte numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama, taip pat tokiu atveju jeigu prekė nebuvo naudojama ir ant jos nesimato naudojimo žymių arba tuo atveju jeigu pirkėjas atsisako prekės dar jos negavęs.

4.5. Pirkėjas turi teisę pasinaudoti 30 dienų pinigų grąžinimo garantija, kuri pradeda galioti atsiėmus prekę, pirkėjas norėdamas grąžinti prekę - jos grąžinimą apmoka iš savo lėšų.

 

4.6. Pirkėjas turi teisę į prekės garantinį aptarnavimą.

4.7. Pirkėjas turi teisę į klientų aptarnavimą, kuris atliekamas el. paštu milano.klientams@gmail.com  taip pat naudotis visa reikiama informacija internetiniame puslapyje, kad sužinotų detales apie užsakymo vykdymą ir užsakomas prekes, taip pat pirkėjas gali peržiūrėti dažniausiai užduodamus klausimus, o neradęs atsakymo susisiekti užpildydamas kontaktų formą, taip pat pirkėjas gali visada klausti apie prekes ir užsakymų vykdymą milano.lt Facebook puslapyje, arba telefonu, kurio numerį gauna el. paštu kaip atlieka pirkimą, padidėjus pirkimo srautui telefono numeris gali laikinai neveikti, tačiau paskambinus nurodytu telefono numeriu milano.lt privalo pirkėją informuoti kaip jis gali susisiekti su klientu aptarnavimu kitu būdu t.y. balso įrašu nurodyti el. pašto adresą, kuriuo klientas galėtų susisiekti su klientu aptarnavimu.

4.8. Pirkėjas turi teisę gauti kompensaciją ar nuolaidą kitai prekei jeigu prekės pristatymas vėluoja, prieš tai pirkėjas turi kreiptis į milano.lt klientų aptarnavimo skyrių el. paštu milano.klientams@gmail.com

4.9. Pirkėjas turi teisę prašyti nuolaidos kodo ar nuolaidos prieš sudarydamas sandorį.

 5. Pirkėjo įsipareigojimai:

 5.1. Pirkėjas norėdamas įsigyti prekę turi už ją susimokėti išankstiniu apmokėjimu jam patogiu atsiskaitymo būdu . Atsiskaityti galima naudojantis Swedbank, Seb, Luminor, Citadele ir Šiaulių bankas elektroninės bankininkystės paslaugomis. Atsiskaitymai galimi euro valiuta. Mokėjimai apdorojami naudojantis MakeCommerce.lt mokėjimų platforma.”

 5.2. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai Milano  skyriuje „Kontaktai“ nurodytomis susisiekimo priemonėmis, taip pat pirkėjas turi galimybę atsistatyti prisijungimo duomenis jeigu pamiršo slaptažodį t.y. paspausti pamiršau slaptažodį ir slaptažodis bus siunčiamas el. paštu pirkėjui, Milano.lt dėl pirkėjo apsaugos ir saugumo nemato ir techniškai negali matyti pirkėjo paskyros slaptažodžio, tai yra informacija skirta tik pirkėjui.

 5.3. Pirkėjas, naudodamasis www.milano.lt internetine parduotuve, įsipareigoja laikytis šių Taisyklių, kitų sąlygų, aiškiai nurodytų internetinėje parduotuvėje bei nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.

5.4. Pirkėjas įsipareigoja pranešti milano.lt jeigu negavo prekės per nustatytą terminą, o prekei pasimetus kelyje milano.lt įsipareigoja savo sanaudom išsiųsti naują prekę arba grąžinti pirkėjui pinigus.

 6. Milano teisės:

6.1. Apatinis trikotažas nėra priimamas atgal.

 6.2. Jei Pirkėjas bando pakenkti internetinės parduotuvės Milano darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Milano turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti jam galimybę naudotis internetiniu prekybos centru arba išskirtiniais atvejais panaikinti Pirkėjo registraciją, tačiau jeigu pirkėjas yra įsigijęs prekę ir nori atsisakyti sandorio milano.lt gali tai padaryti tik pasibaigus sandoriui t.y. kaip pirkėjui yra grąžinti pinigai.

 6.3. Dėl svetainės techninių sutrikimų, kurios susiklosto dėl force major aplinkybių svetainė gali laikinai neveikti, tačiau milan privalo atstatyti svetainės veikimą jeigu tai yra įmanoma, kad pirkėjas galėtų rasti kontaktinę informaciją.

 6.4. Milano turi teisę anuliuoti pirkėjo užsakymą jeigu užsakytos prekės nėra Milano tiekėjų sandėliuose, tokiu atveju milano praneša pirkėjui apie nutraukta sandorį ir grąžina pinigus į pirkėjo sąskaitą.

 7.Milano įsipareigojimai:

 7.1. Milano  įsipareigoja šiose Taisyklėse ir internetinėje parduotuvėje nustatytomis sąlygomis sudaryti Pirkėjui galimybę naudotis internetinės parduotuvės  teikiamomis paslaugomis.

 7.2.Milano   įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į jam priklausančią asmeninę informaciją, nurodytą internetinės parduotuvės registracijos formoje, išskyrus Lietuvos Respublikos įstatymuose ir „Taisyklėse dėl asmens duomenų apsaugos ir privatumo sąlygų“ nustatytus atvejus.

 7.4. Milano , dėl svarbių aplinkybių negalėdamas pristatyti Pirkėjui užsakytos prekės, įsipareigoja pasiūlyti analogišką ar kiek įmanoma savo savybėmis panašesnę prekę. Pirkėjui atsisakius priimti analogišką ar savo savybėmis panašiausią prekę, Milano  įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus ne vėliau kaip per 10 darbo dienų, jeigu buvo atliktas išankstinis apmokėjimas tik tuo atveju jeigu pirkėjas nesutinka priimti analogiškos prekės.

7.5. Milano įsipareigoja pirkėjui teikti kiek įmanoma tikslesnę informciją apie prekes remdamiesi tiekėjų aprašymu.

7.6. Milano įsipareigoja atsakyti į kliento el. laišką ar Facebook žinutę ne vėliau kaip per 48 valandas.

7.7. Pirkėjui pareikalavus milano privalo atšaukti užsakymą ir grąžinti pinigus jeigu pirkėjas grąžina prekę arba prekė dar buvo neišsiųsta ir pirkėjas pareikalavo pinigų grąžinimo.

7.8. Milano gavus apmokėjimą privalo pirkėją informuoti apie vykdomą užsakymą el. paštu ar sms žinute, tačiau dėl techninių nesklandumų retais atvejais pirkėjas gali negauti patvirtinimo – tokiu atveju milano.lt įsipareigoja klientui kreipiantis patvirtinti užsakymo būseną atrašius į el. laišką, telefonu ar Facebook žinute.

7.9. Milano privalo atsiųsti siuntos sekimo numerį kaip prekė būna išsiųsta el. paštu ar sms žinute.

7.9.1. Milano privalo siųsti visas siuntas tik registruotu būdu su siuntos sekimo numeriais.

7.9.2. Milano  privalo informuoti pirkėją jeigu keičiasi užsakymo vykdymo tvarka ar atsiranda papildomų nesklandumų, tačiau to nepadarius dėl informacijos stokos pvz. jeigu trečioji šalis padaro klaidą siunčiant užsakymą ir milano.lt apie tai nežino pirkėjui rekomenduotina kreiptis į milano.lt klientų aptarnavimą ir Milano įsipareigoja visais atvejais ištaisyti klaidą susijusią su užsakymo neteisingu vykdymu, tai nutikus per klaidą ar dėl trečiūjų šalių neatsakingumo ar dėl žmogiško faktoriaus kaip klaidos pakuojant siuntas ar techninių nesklandumų.

 8. Prekių kainos, apmokėjimo tvarka ir terminai:

 8.1. Prekių kainos internetinėje parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais.

 8.2. Pirkėjas atsiskaito už prekes vienu iš šių būdų:

 8.2.1. Apmokėjimas banko pavedimu – tai išankstinis apmokėjimas, kai Pirkėjas, atsispausdinęs užsakymą, internetu arba nuėjęs į artimiausią banko skyrių, perveda pinigus į  banko sąskaitą, taip pat pirkėjas gali atsiskaityti maksimoje, perlo terminale.

 8.3. Įmonės www.milano.lt parduotuvėje gali pirkti tik didmena iš anksto susisiekus milano.klientams@gmail.com jeigu įmonės nesusisiekia prieš tai nesuderinusios - joms nėra išrašomos sąskaitos faktūros dėl to, kad milano.lt dalyvauja IOSS sistemoje, tad negali parduoti prekių įmonėms bendra tvarka. Prekių pristatymo terminas pradedamas skaičiuoti pirkėjui atlikus apmokėjimą milano.lt  internetinėje parduotuvėje.

 9. Prekių pristatymas:

9.1. Prekes pristatysime per 7-20 darbo dienų (Šiuo metu yra pailgėjęs pristatymo laikas, nes pagrindinis tiekėjas atostogauja), tačiau dėl kurjerių apkrovos ar kitų nenumatytų aplinkybių pristatymas gali vėluoti.

9.1.1. Prekių pristatymas Pirkėjui:

9.1.2. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.

 9.1.3. Pirkėjas įsipareigoja priimti prekę iš kurjerio tais atvejais jeigu pirkėjas nenori atšaukti sandorio, o tais atvejais kaip prekė yra siunčiama Lietuvos paštu ir Lietuvos paštas prekės nepristato į namus pirkėjas turi teisę per 30 kalendorinių dienų atsiimti prekę iš pašto, arba jeigu pirkėjas atsisako vykti į paštą ir atsiimti prekės, pinigų grąžinimo terminas pradedamas skaičiuoti tada, kada prekė pradedama gabenti atgal pirkėjui taip yra todėl, kad milano.lt siekia išvengti piktnaudžiavimo jeigu pirkėjas atsisakytų prekės anksčiau milano.lt grąžintų pirkėjui pinigus ir pirkėjas galėtų prekę atsiimti iš pašto atgaudamas tiek prekę tiek pinigus. Taip pat pirkėjas gali nuvykti į paštą ir pašte atsisakyti prekės – tokiu atveju prekė galėtų vykti pas tiekėją ir pirkėjui būtų grąžinami pinigai laikotarpiu iki dešimt darbo dienų įprastai iškart po to kaip milano.lt gauna informaciją, kad prekė keliauja pas tiekėją, o grąžinus pinigus pinigų grąžinimas užtrunka iki dviejų darbo dienų kol pasiekia pirkėjo sąskaitą jeigu pirkėjas apmoka už prekę bankiniu pavedimu, jeigu pirkėjas apmoka už prekę kortele pinigai įprastai grįžta per 3-7 darbo dienas į pirkėjo kortelės sąskaitą, nuo pinigų išsiuntimo momento į pirkėjo sąskaitą pinigų grąžinimo procesą kontroliuoja įmokų surinkimo įmonės, todėl milano.lt negali paspartinti šio proceso.

 9.2.Pinigų grąžinimo procedūra:

9.2.1.Jūsų patogumui galite grąžinti prekę, kuri Jus netenkino ir atgauti sumokėtus pinigus. Prekę galite grąžinti per 14 dienų nuo prekės gavimo, prekė turi būti nenaudota ir tokiam pat stovyje kaip ir, kad ją gavote, pinigus Jums grąžinsime iki 10 darbo dienų, įprastai grąžiname greičiau. 

9.2.3. Būtina procedūra grąžinti prekei:

 1. Susisiekti su mumis el. paštu klientams.milano@gmail.com

 2. Mes Jums atsiųsime pinigų grąžinimo formą, kurią Jūs turėsite užpildyti ir pasirašyti.

 3. Jūs atsiųsite prekę nurodytu adresu, kurį mes Jums parašysite, prekės grąžinimo išlaidas padengia klientas. Išsiųskite prekę Lietuvos paštu ir Jums viso labo tai kainuos apie 2 eurus.

 4. Gavę prekę įvertinsime jos būklę ir jeigu prekė nebuvo naudota grąžinsime pinigus iki 10 darbo dienų.

 5. Jeigu prekė yra išsiųsta ir keliauja pirkėjo adresu pirkėjas gali grąžinti prekę tik ją gavęs ir išsiuntęs pardavėjui, neskaitant atvejų kaip siunta pasimeta. 

9.3. Prekes pristato siuntų tarnyba pardavėjo ar jo įgalioto atstovo pavedimu.

9.4. Pristatymo kaina nurodoma atsiskaitymo puslapyje.

9.5. Prekių pristatymas už Lietuvos Respublikos teritorijos vykdomas Lietuvos paštu ar kitu kiek įmanoma greitesniu ir ekonomiškesniu pristatymo būdu.

9.6. Milano pateikia prekes Pirkėjui vadovaudamasis prekių pirkimo metu nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Milano nepriklausančių aplinkybių.

9.7. Prekių pristatymo terminas nuo 7 iki 18 darbo dienų kaip kurioms prekėms taikomas greitesnis pristatymas apie tai pirkėją informuosime el. parduotuvėje po preke arba atsiskaitymo puslapyje. Prekes prie kurių nurodytas 2-4 darbo dienų terminas pristatysime per nurodytą terminą, galimas 1-2 darbo dienų vėlavimas dėl kurjerių klaidos ar techninių nesklandumų. Dėl nenumatytų aplinkybių, kaip kad tarpininkų ar vežėjų apkrovos ar žmogiškos klaidos prekės gali vėluoti iš anksto atsiprašome jei taip nutiktų.

 9.8. Kiekvienas užsakymas vykdomas kuo greičiau. Kiekvienu atveju dėl pristatymo Pirkėjas bus informuojamas telefonu arba elektroniniu paštu. Patogų prekių pristatymo laiką su Pirkėju suderins užsakymų administratorius.

 9.9. Visais atvejais Milano  atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių, kaip klaidingų pirkėjo duomenų pateikimas ir Milano.lt pasiteiravus jų nepatikslinimas.

 10. Prekių kokybės garantija ir tinkamumo naudoti terminas:

 10.1. Kiekvienos  parduodamos prekės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.

 10.2. Milano  neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.

 10.3. Tikrasis produktas gali nežymiai skirtis nuo pavaizduoto paveikslėlyje, taip pat paveikslėlyje gali būti dalių, kurių nėra produkto komplektacijoje.

 11. Prekių grąžinimas ir keitimas:

11.1. Prekės grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 697 (Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014-07-22 nutarimo Nr. 738 redakcija, toliau – Mažmeninės prekybos taisyklės) bei į Civilinio kodekso nuostatas. 

 11.2.. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

 11.2.1. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje, švarioje pakuotėje;

 11.2.2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

 11.2.3. Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, neturi matytis naudojimo žymių ir kt.);

 11.2.4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;

 11.5. Milano  turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

11.6  Nekokybiška prekė gali būti pakeista į analogišką, tuo atveju pirkėjas turi grąžinti prekę ir Pardavėjas (tiekėjai) prekę pakeičia į naują per nustatytą pristatymo terminą. Nauja prekė yra užsakoma tik po to kaip Milano gauna prekę, kurią anksčiau pristatė pirkėjui.

11.7 Kylant įtarimui dėl pirkimo įrodymo – www.milano.lt turi teisę paprašyti pirkėjo parodyti pavedimo kopiją arba apmokėjimo kvitą.

12. Atsakomybė:

12.1.  Neteisminiai ginčai gali būti nagrinėjami EGS platformoje, taip pat neteisinius ginčus sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba. EGS nuorodą rasite čia https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

 12.2. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai tiesioginius nuostolius.

 12.3. Milano   savo nuožiūra gali inicijuoti internetinėje parduotuvėje  įvairias akcijas.

 12.4. Milano turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, pakeisti akcijų sąlygas, taip pat jas panaikinti. Bet kokie akcijų sąlygų tvarkos pakeitimai ar panaikinimas galioja tik į priekį, t.y. nuo jų atlikimo momento.

 14. Apsikeitimas informacija:

 14.1. Milano  visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje pateiktu elektroninio pašto adresu ir sms žinute.

 14.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Milano internetinėje parduotuvėje, skyriuje “Kontaktai” nurodytomis susisiekimo priemonėmis.

 15. Baigiamosios nuostatos:

 15.1. Šios taisyklės sudarytos vadovaujantis LR teisės aktais.

 15.2. Šių taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma LR teisė.

 15.3. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.

 16. Grąžinimo sąlygos įsigalioja nuo 2020-03-31

Pilnai suprantame Jūsų poreikius ir saugumo jausmą, todėl suteikiame galimybę grąžinti nepatikusią prekę, mes Jums grąžinsime pinigus į Jūsų sąskaitą, įprastai pinigus grąžiname per 2 darbo dienas, tačiau išskirtiniais atvejais pinigų grąžinimas gali užtrukti iki 10 darbo dienų Jums užpildžius pinigų grąžinimo formą. Bet kokiu atveju, norime, kad Jūs liktumėte patenkinti, todėl visada galime pasiūlyti alternatyvią prekę, kuri labiau pateisintų Jūsų lūkesčius, pinigų grąžinimo garantija galioja 10 darbo dienų po prekės pristatymo pirkėjui. Pinigai negrąžinami tuo atveju, jeigu  pakuotė yra pažeistą, ar prekę buvo panaudota. 

 

17. “Atsiskaityti galima naudojantis Swedbank, Seb, Luminor, Citadele ir Šiaulių bankas elektroninės bankininkystės paslaugomis. Atsiskaitymai galimi euro valiuta. Mokėjimai apdorojami naudojantis MakeCommerce.lt mokėjimų platforma.”

 Jeigu milano.lt sąlygos prieštarauja Civiliniam kodeksui yra vadovaujamasi Civiliniu kodeksu.