D.U.K

  • Dažniausiai užduodami klausimai:

    Ar galiu grąžinti visas prekes ir atgauti pinigus?

    Taip, galite, išskyrus kosmetika ir apatinį trikotažą, jis nėra grąžinama ar keičiamas tai: bodžiai, formuojantys apatiniai, liemenėlės, pėdkelnės. Kitos prekės kurios nėra apatinis trikotažas bus priimamos  nepažeistos, neišterliotos ir nenešiotos , savo originalioje nesugadintoje pakuotoje. Tai padaryti galite per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo, šiuo atveju galite parašyti milano.klientams@gmail.com ir mes Jums atsiųsime instrukcijas.

    Ką daryti jeigu netiko dydis?

    Galite keisti prekę ir mes Jums atsiųsime Jūsų norimą dydį arba kreiptis į mus ir mes Jums grąžinsime pinigus.

    Koks atsiskaitymas?

    Atsiskaityti galite per elektroninę bankininkystę, mūsų el. parduotuvė bendradarbiauja su visais Lietuvos bankais.

    Kiek laiko užtrunka pristatymas?

    Mūsų visas prekių katalogas yra išskirtinis, tad prekes užsakome iš įvairių užsienio gamintojų, tad įprastai pristatymas užtrunka apie dvi savaites, greičiausiai kada galite gauti yra  9 darbo dienos, o vėliausiai 17 darbo dienų.

    Kaip mane informuos apie pristatymą?

    Kurjerių tarnybą Jus informuos telefonu užsakymo pristatymo dieną.

    Negavau užsakymo patvirtinimo laiško, ką daryti?

    Jeigu Jūs apmokėjote užsakymą jis Jums bus pristatytas visais atvejais, kartais taip nutinka, kad dėl el. pašto filtrų ar techninių nesklandumų Jūsų patvirtinimo laiškas nepasiekia, tačiau jį sistema sugeneruoja ir siunčia automatiškai visais atvejais.